Sunday, April 03, 2005

روز از نو، وبلاگ نویسی هم از نو

84/1/14
سال جدید آمد و تعطیلات نوروزی هم گذشت و زندگی به حالت عادی برگشت. بعد از یک ماه و نیم تعطیلی وبلاگ، می خواهم وبلاگ نویسی را مجدد شروع کنم و بنویسم. اما نه مثل سال قبل که به نظرم جاهایی رنگ و بوی ملاحظه داشت. امسال دیگر از آن ملاحظات خبری نسیت؛ بی هیچ پرده و ملاحظه خواهم نوشت. می دانم، خوب هم می دانم که نه ماه درخشنده هستم و نه تصویری از آن، اما مجال عربده کشی و جولان را هم به شاپرکان بازیگر نخواهم داد./ برای سال جدید، شکل و شمایل وبلاگ را عوض کردم و تغییراتی هم در ستون وبلاگ دادم. یکی از تغییرات، در بخش "نکته روز" است که از ستون خارج و به صفحه اصلی منتقل اش کردم و جایش ستون "بازتاب" را راه انداختم تا مطلبی که از دیگران برایم جذاب و خواندنی آمد، در ستون ویژه قرار دهم./ راستش امسال، سال شلوغ و پر کاری دارم و برنامه های مفصلی برای خود ترتیب داده ام. اگر خدا یاری ام کند و مشکلی پیش نیاید، در کنار برنامه ها و پروژه هاي جدیدم، وبلاگ را هم به صورت مرتب به روز خواهم کرد. ان شاءالله