Thursday, April 07, 2005

رای گيری برای انتخاب بهترين وبلاگ مدافع آزادی بيان

84/1/18
روز گذشته گزارشگران بدون مرز طی اطلاعیه ای وبلاگ های منتخب خود را معرفی کرد تا در پی یک رای گیری اینترنتی، بهترین وبلاگ مدافع آزادی بیان معرفی شود.
گزارشگران بدون مرز، وبلاگ مرا هم در لیست بیست نفره وبلاگ های منتخب فارسی زبان آورده است. از داوران و هیئت بررسی سازمان گزارشگران بدون مرز تشکر کرده و به آنان خسته نباشید می گویم.
راستش، به لیست وبلاگ های منتخب فارسی که نگاه می کردم، چند نفری را در لیست دیدم که انصافا لیاقت دریافت عنوان بهترین را دارند. دو وبلاگ نویس از لیست گزارشگران بدون مرز، هم اکنون در زندان به سر می برند و امیدوارم رای دهندگان محترم به این مهم توجه داشته باشند که این دو و دیگر دوستانی که از برای وبلاگ نویسی و بیان صریح شان مدتی به زندان افتادند، شایسته عنوان اند که هزینه اش را هم پرداخته اند.
اطلاعیه گزارشگران بدون مرز را برای اطلاع بیشتر خوانندگان وبلاگم در ذیل می آورم:

رای گيری برای انتخاب بهترين وبلاگ مدافع آزادی بيان
گزارشگران بدون مرز بيش از شصت وبلاگ مدافع آزادی بيان را برای مرحله رای گيری انتخاب کرده است. از امروز همه ی کاربران مي توانند با شرکت در رای گيری وبلاگ مورد نظر خود را برگزينند. هر کاربر مي تواند در هر بخش به يک وبلاگ رای دهد. در مجموع شش بخش وجود دارد آفريقا و خاور ميانه، امريکا، آسيا، اروپا و ايران.

وبلاگ های منتخب فارسي:
استيچه اکنون اميد معماريان پنجره ی التهاب خورشيد خانم روزگار ما روزنامه نگار نو زيتون سردبير خودم سرزمين آفتاب شبنامه ها شبح شبنم فکر طنين سکوت فانوس قاصدک وب نامه وب نگار يادداشت های نيک آهنگ کوثر
از امروز اين کاربران اينترنت هستند که با رای خود بهترين وبلاگ مدافع آزادی بيان را انتخاب مي کنند.هر کاربر مي تواند به يک وبلاگ و فقط يک وبلاگ در هر بخش جفرافيايي رای دهد. در هر بخش يک برنده وجود خواهد داشت. رای گيری روز اول ژوئن 2005 به پايان خواهد رسيد و دو هفته بعد نتايج رای گيری اعلام خواهد شد.