Friday, May 20, 2005

تقديم به مجتبي

1384/2/30
چند تن از دوستاني كه وبلاگ‌شان در ليست منتخب بهترين وبلاگ مدافع آزادي بيان است، هر يك جداگانه نامه اي به سازمان گزارشگران بدون مرز ارسال كرده اند مبني بر اينكه تمامي آرايي‌ كه تا بحال برايشان جمع شده، به نام مجتبي سميع نژاد بنويسند.
يك روز پس از اعلام اسامي منتخبان، در
يادداشتي ضمن تشكر و قدرداني از مسئولان سازمان گزارشگران بدون مرز، به راي دهندگان يادآور شدم كه دو وبلاگ نويس از جمع منتخبان، در زندان به سر مي برند و غير مستقيم [ كه امري و دستوري هم نشود] از آنان درخواست كردم كه به اين دو وبلاگ نويس در بند راي بدهند. و امروز كه خواندم تعدادي از دوستان، مشابه پيشنهاد مرا به طريقي ديگر[يعني واگذاري آراي‌شان به نفع مجتبي] عملي ساخته اند، بسيار خوشحال شدم و تصميم گرفتم كه همراه دوستان بزرگوار شوم و از سازمان گزارشگران بدون مرز درخواست كنم تا در صورت صلاح‌ديدشان، آراي بنده را هم براي مجتبي سميع‌نژاد بنويسند. البته اميدوارم انجمن گزارشگران بدون مرز، درخواست فوق را نوعي كم اعتباري و بي ارزشي ابتكارشان در راي گيري براي انتخاب بهترين وبلاگ مدافع آزادي بيان تلقي نكند كه اين حركت دوستان، در واقع، اهميت و اعتبار سازمان گزارشگران بدون مرز را مي رساند.
به اميد آنكه مجتبي سميع‌نژاد به عنوان بهترين بلاگر مدافع آزادي بيان معرفي شود تا نظر انجمن‌هاي داخلي و خارجي مدافع حقوق بشر در تلاش براي آزادي اش جلب شود.

نامه‌ام به سازمان گزارشگران بدون مرز:

دبير انجمن گزارشگران بدون مرز
سلام عليكم
همان طور كه مستحضريد عده اي از بلاگرهاي منتخب بهترين وبلاگ مدافع آزادي بيان در حركتي شايسته، به نفع مجتبي سميع نژاد- وبلاگ نويس در بند- كنار رفته و اعلام نموده‌اند كه آراي خود را به جمع آراي سميع نژاد مي افزايند.
اين‌جانب نيز در همراهي با اين تصميم پسنديده دوستان، مايل هستم تمامي آرايي كه در راي‌گيري به نفع‌ام جمع مي شود را براي مجتبي سميع نژاد محسوب كنيد.
اميدوارم جناب‌عالي درخواست بنده را بپذيريد و آنرا حمل بر بي‌اعتباري و بي‌احترامي به سازمان گزارشگران بدون مرز نگذاريد كه اين تصميم در واقع نوعي اعتراض به سكوت انجمن‌هاي داخلي مدافع حقوق بشر مي باشد.

با تقديم احترام
فرهاد رجبعلي
30/2/84